Mergaitiškas teismas: VIVI rankų ir pėdų kremas




Šelmiškas, gyvybingas, stilingas, žavingas - you name it! Ir visas VIVI! Mano kuklia ir nekompetetinga nuomone, šis vardas yra labai vykęs ir gerai apgalvotas nuo plaukų galiukų iki pėdų pirštukų! Jau anksčiau prisipažinau, kad labiau esu emocijos pirkėja, nei pačio produkto, o VIVI būtent tai ir parduoda. Patinka!

VIVI vardą atradau ne taip jau seniai. Kartą - Klaipėdos akropolyje, bet tik akies krašteliu, o kitą - inovacijų mugėje Šiauliuose. Tada stabtelėjau prie jų stendo ir, pasidavusi maloniam pardavėjos balsui, buvau aplieta VIVI cukrumi! Be didelių svarstymų nusipirkau jų rankų ir pėdų kremą-drėkiklį. Taip, prieš tai man jo užtepė ant odos ir greičiausiai būtent intensyvus žolinis-citrusinis kvapas buvo mano paskiausias kabliukas.

Rankų kremas žiemą visada reikalingas, o jeigu dar natūralus, lietuviškas ir iš Alytaus, tai tikrai - MUST HAVE :) Palaikau puikias tautiečių idėjas!  Negaliu atsižavėti akį traukiančia retro stiliaus kremo talpa, visada stilingomis ir labai tinkančiomis VIVI vardui juoda-balta spalvomis, dizainerišku lakoniškumu ir labai aiškia kompanijos vizija. Šaunu!

O apie patį kremą galvoju irgi tik labai gerai. Taip, kvapas intensyvus ir dažnai manęs klausia, kokiais vaistais kvepiu, bet man jis patinka. Stipriai kvepia tik kelias minutes, vėliau kiek priblėsta, bet visiškai neišnyksta. Įsigeria pakankamai greit, lyginant su panašiais riebiais kremais. O štai ką sako patys gamintojai:

"Kremas skirtas rankoms ir pėdoms. Puikiai minkština odą dėl sudėtyje esančių kakavos, alyvuogių, saulėgrąžų ir ricinos aliejų. Šio kremo sudėtyje esantys citrinžolių, imbiero, pušų, eukaliptų eteriniai aliejai pasižymi antiseptiniu, raminančiu, kraujotaką gerinančiu poveikiu. Kremas rankoms ir pėdoms puikiai maitina odą, padeda odai išlikti minkštai ir švelniai."

O mano verdiktas labai nuspėjamas: IŠTEISINTA :)

žymės: