Mergaitiškas teismas: Urtekram šampūnas su moliu - tobulas!

Mano tobulo natūralaus šampūno paieškos baigėsi. Radau! Na taip, gal dar kiek ankstoka daryti išvadas išnaudojus tik vieną Urtekram rhassoul buteliuką, bet jo pakako susidaryti nuomonei. Ir tikrai labai labai neblogai!

Iš karto užbėgsiu už akių toms, kurios yra prisiekusios sintetinių šampūnų naudotojos ir mano, kad neputojantys, gardžiai nekvepiantys ir nemokantys daryti stebuklų natūralūs šampūnai yra niekam tikę. :) Sintetinių ir natūralių šampūnų lyginti negalima :) Lygiai taip, kaip negalima lyginti vaikiškų pasakų su Norvegijos vaiko teisių apsaugos įstatymu (nors panašumų daug).

Šį šampūną man pasiūlė parduotuvės, kurioje jį pirkau, konsultantė. Man prabilus apie silpnus plaukus, moteris net nedvejodama parodė rhassoul'o šampūną: "Jis jums taip šaknis sutvirtins, kad neiškris nė vienas plaukelis!" - tarė :)) Ir mane akimirksniu papirko. Jau anksčiau esu bandžiusi plauti plaukus vien rasulo moliu, bet tai reikalauja laiko ir kruopštesnės plaukų priežiūros po procedūros, be to, vienam plovimui jo išeina gan nemažai, tad vienas molis nėra pati ekonomiškiausia plaukų plovimo priemonė. O štai, kaip sudedamoji šampūno dalis - visai kas kita.


Pirmą kartą plaunantis plaukus atkreipiau dėmesį į šampūno kvapą. Mėtos. Ne pats gardžiausias kvapas plaukams, bet aš nieko prieš, nes jis juntamas tik vos vos. Išsiplovus plaukus jo apskritai nelieka, bet jaučiasi natūrali švara ir gaiva. Šampūno spalva ir konsistencija irgi kiek neįprasta- labai panašu į dumbliną vandenuką, pasemtą iš balos :)), bet man, vėlgi, nemaišo. 

"Ar putoja?" - klausite :) Kaip ir priklauso natūraliems šampūnams, neturintiems cheminių putoklių, Urtekram su rasulu putoja ne ypač, tad "vieno žirniuko" visai galvai neužteks. Visgi putų nuo didesnio priemonės kiekio atsiranda pakankamai ir plaukučiai išsiplauna puikiai. Įdomu tai, kad putos susidaro labai švelnios ir minkštos :) Net malonu trinktis.

Kam patiks Urtekram su rasulu? Šį šampūną patariu naudoti toms, kurios skundžiasi greit besiriebaluojančiomis šaknimis ir pernelyg prigludusiais, plonais plaukais. Rasulo molis turi nuostabią savybę sutraukti visus nešvarumus, tame tarpe ir riebalų perteklių. Anksčiau plaukus trinkusi kas dvi dienas dabar plaunu kas trečią ir tai yra labai smagu, nes plaukai mėgsta ramybę, o per didelis dėmesys jiems kelia stresą :) Jeigu baiminatės pleiskanų - neverta. Rasulas odos neišsausina, priešingai, grąžina natūralią drėgmės pusiausvyrą. 

O šauniausias dalykas apie šį šampūną yra tai, jog man tikrai nebeslenka plaukai!!! Esu įsitikinusi, kad mano plaukai slinkdavo dėl per didelio kiekio riebalų, kurie užkišdavo folikulus ir plauko šaknis negalėdavo kvėpuoti, o štai rasulo molis viską sutvarkė. Kitas nemažiau šaunus dalykas yra pasikeitusi plaukų struktūra. Plaukai tapo puresni, bet kartu ir sunkesni, turintys daugiau apimties. Plonų plaukų savininkėms tai turėtų patikti.


žymės: