Mergaitiškas teismas: O kaip kvepia Acai? Sante dezodorantas su Acai uogomis

Ar galiu parašyti trumpai-drūtai? Nepatiko. Tai mano pirmasis Sante produktas, bet labai tikiuosi, kad nepaskutinis. Ką padarysi, kad mano oda su juo nesusidraugauja... Dėl to nekaltinu nei firmos, nei pačios priemonės. Tiesiog mano kūne vis dar vyksta hormoniniai sprogimėliai, o prieš juos, matyt, net stipriausias antiperspirantas neatsilaikytų. Šiuo metu labiau nei šia priemone pasitikiu antibakteriniu muilu ir drėgnom servetėlėm.

Fu, kažkaip nemielai parašiau, bet kūnas toks jau yra. Jis ir spuogais apdovanoja ir gausesniu prakaitavimu, todėl nereikia gėdytis! Garsiai kalbant problemos išsisprendžia daug greičiau, ar ne? :)

Merginos, o gal turite kokių sveikų būdų kaip tą gausų prakaitavimą suvaldyti? Vis tikiuosi ir laukiu, kad jau antrame semestre kūnas apsipras su naujais dalykais ir aš vėl būsiu aš, tik jau storesnė ;)

Ai, ir NUTEISTA. Sante su acai keliauja į izoliatorių. Bent trumpam, kol jo šeimininkė grįš į normalias vėžias :)

Monika

žymės: