Kosmetikos lentynėlė: Uoga uoga kremas Aksominė oda


Mano oda - tikra nenuorama. Nors jai jau 27-eri, bet dažnai elgiasi, kaip tikra paauglė. Riebi, mišri, linkusi į užsikimšimus, paraudimus ir visa kita. Ilgą laiką mano natūralių kosmetikos priemonių lentynėlėje veido kremas buvo tik sintetinis, nes niekaip nepavyko rasti natūralaus, kuris tiktų. Bet ieškantys randa! 

Tiesą sakant, jį atradau visai netyčia ir už tai turiu dėkoti savo mamai. Ji Kalėdų proga mano vyrui padovanojo kitą Uogų kremą - "Inteligento", kuris yra skirtas odos drėkinimui po skutimosi. Mano brangusis pasidžiaugė, kad kremas visai neblogas ir pasiūlė pasidalinti pabandymui :)  Man barzda neželia ir skustis nereikia, bet kremą išbandžiau ir likau maloniai nustebinta. Pagalvojau, kad ir kiti Uogos kremai turėtų būti panašūs, todėl netrukus įsigijau mergaitišką variantą "Aksominė oda".

Kremas - pats puikiausias žiemos palydovas riebiai odai. Nors kosmetikosdnr merginos komentuoja, kad kremas riebus, visiškai nesutikčiau. Taip, jis sunkesnis nei riebiaodėms įprasti vandens pagrindu pagaminti kremukai, bet jis tikrai nėra riebus. Pasitepus nejaučiu jokios riebios plėvelės, priešingai - priemonė pirmoms kelioms valandoms suteikia matiškumo efektą. Į odą įsigeria taip pat labai greitai, o svarbiausia - nekemša porų! Nuostabu! 

Na žinoma, mano kaprizingos odos šis kremas iš esmės nepakeitė, bet išmokus juo atitinkamai naudotis, jaučiu optimalią kremo naudą. Nesitepu juo kiekvieną dieną du kartus paroje. Kartais, kai jaučiu, kad kremo odai nereikia arba pieš tai būnu panaudojusi kokias kitas drėkinančias/maitinančias priemones ar kaukes, Aksominę odą praleidžiu. Beje, buteliuko nelaikau šaldytuve. Kol aplink žiema, tol dėl to nesuku sau galvos. Natūralūs kremai labai aiškiai pasisako apie savo galiojimo pabaigą - tiesiog pakeičia kvapą arba konsistenciją. Tada, žinoma, nebenaudoju.

Beje, Kosmetikos dnr ekspertės sako, kad apelsinų žiedų vanduo, kuris yra kremo sudėtyje, gali dirginti į alergiją linkusią odą, bet man tai neaktualu. Citrusinius vaisius mėgstu ir jie mėgsta mane, o dabar juos myli ir mano veido oda :) Rekomenduoju.

Likit sveikos ir gražios! :)
Monika

žymės: