Didelė balta suknelė arba ne koja kojon su mada

Šį rytą praleidau prekybcentry. Apsipirkimas išpardavimuose iš esmės nepavyko (namo grįžau tik su saujele braškių ir knyga), bet kelionė vis dėlto išėjo į naudą. Prisėdus ant suoliuko palaukti, kol atvažiuos mano asmeninis vairuotojas, mane aplankė kažkoks mistinis palengvėjimas: "Ar gali būti, kad išaugau iš visko norėjimo ir visko reikėjimo amžiaus?" 

Stebėjau Akropolio pirkėjus, jų aprangą ir maišelius, kuriuos nešėsi, apžiūrėjau avalynę ir rankines, šukuosenas, veidus ir mąsčiau, kaip lengva užsikrėsti pilka mase. Kokia galinga ir stipri yra reklama, kaip labai mus veikia raudonas "SALE" plakatas ir apskritai, kas yra per stebuklas norėti būti madingu?..

Nenusipirkau nei vienos naujos suknelės, batelių poros ar rankų kremo, nors nuolaidos viliokiškai koketavo ir darė viską, kad pasiduočiau. Nepasidaviau, net nereikėjo kovoti. WHAT? :))

Nežinau, ar tai turi ateiti su laiku, ar kartu su suvokimu, kas esi ir kokį gyvenimo stilių nori propaguoti, bet tai ateina. Galiausiai. Ir va, man be penkių minučių 28-eri ir aš JAU kurį laiką žinau, kas man patinka. Valiooo!

Apranga: be jokios abejonės iš natūralių audinių ir medžiagų. Vasarą daug ypatingai patogaus trikotažo ir medvilnės, žiemą - šiltos ir jaukios vilnos.
Spalvos: šaltos žemės, su aviečių arba vešlios augmenijos atspalviais.
Formos: jokių įlemenavimų (kaip rašomas šis žodis?? :) ), pieštuko formos sijonų, švarkeliai - labai retais atvejais. Laisvė laisvė laisvė! Ir beje, man nepatinka juoda maža suknelė.
Temos: gamta, minimalūs raštai, teisingi spalvų deriniai
Dydis: nors esu nedidesnė, nei S dydžio mergina, pastebėjau, kad daug geriau jaučiuosi vilkėdama didesnius drabužius - m, l ar netgi xl (priklausomai nuo rūbo fasono)
Batai: būtinai su charakteriu arba tiesiog labai patogūs.
Aksesuarai: natūralaus audinio šalikėliai, didelės beformės rankinės. Svajonė ir siekiamybė - jaunųjų Lietuvos dizainerių :)
Papuošalai: maži jaukūs auskarai prie ausies (pirmenybė keramikiniams rankų darbo) masyvūs žiedai ir charakteringos apyrankės. 

O čia šiek tiek man labai patinkančių įvaizdžių/įvaizdžio detalių








Ir žinote ką? Man labai smagu suvokus, jog neturiu daugybės madingų dalykų, mano kosmetinėje gyvena vos kelios kosmetikos priemonės, aš nesidarau sau galų, kai pasirodo naujausios rūbų kolekcijos ir apskritai, kaip Jurgita sakė, turiu skonį geriems dalykams.

Ką gi, įrašas gavosi visai ne apie ekologiją, bet gražus :) Būkime gražios ir laisvos nuo to, ką jums liepia prekybcentriai!

Monika


žymės: